Jak na jógu a pilates

Muži & pilates? Rozhodně ano!

Věděli jste, že cvičení pilates bylo původně hlavně pro muže? Své vrcholové výkony si tím zlepšují mnozí boxeři, atleti a vrcholový sportovci. V dnešní době je ovšem pilates velkým trendem pro muže, kteří sedí celý den v kancelářích.

A proč má pilates u mužů takový úspěch? Protože přinosy pilates jsou nesporné jak pro muže tak pro ženy.

Co pomocí pilates mohou muži zlepšit?

  • pomáhá od bolesti zad a kloubů
  • posiluje ochablé svaly
  • vede ke správnému držení těla
  • protahuje zkrácené svaly
  • srovnání dysbalancí z rotačních sportů jako je golf, hokej, tenis, stolní tenis a další
  • ale také posiluje pánevní dno, což u mužů je i prevencí prostaty, a pracuje se tak i na zkvalitnění orgasmu.

Podstatou samotného cvičení je rozvoj svalů rovnoměrně po celém těle. Nezaměřujeme se tedy pouze na svaly viditelné, ale především na svaly hloubkové, které drží kostru těla. Právě zanedbání takových svalů vede k bolestem zad a kloubů. Při klasickém posilování často dochází vlivem těžkých vah a jednostranně zaměřených cviků ke zkracování svalových úponů a to zejména, opomíjíme-li správné rozhýbání a strečink. Mnoho pozic v pilates se tak věnuje právě protažení zkrácených partií a získání potřebné energie pro výkon.

Ze cvičení pilates ani muži ani ženy nemohou očekávat „velké“ svaly, ale získají tím krásné dlouhé pružné a posílené svalstvo po celém těle.

Vyzkoušet účinky pilates si na sobě mohou všichni muži bez rozdílu, ať už sportovci nebo nesportovci, a to v našem Studiu Eli pod vedením Dity.

Dita_Studio_Eli_1

V případě, že Vám nevyhovují skupinové lekce v obležení žen a ostatních cvičících, tak je tu i pro muže možnost soukromé lekce. Stačí kontaktovat studio.:-)

Zpět na výpis