Druhy lekcí

JÓGA – obecně

Bolí vás záda a klouby a vaše tělo pociťuje stres a únavu? Chcete si posílit svaly, rozproudit tělo, zklidnit mysl a zároveň zažít příliv energie?

S těmito problémy vám pomůže právě jóga, která se zaměřuje na harmonii fyzické a duševní složky člověka. Využívá řízeného dechu v kombinaci s ásanami (jógovými pozicemi), koncentračními a relaxačními technikami a čím častěji jógu cvičíte, tím se pro vás účinky pro tělo i ducha násobí.

Každá pozice Vám pomůže otevřít zablokovanou energii a Vy opět naleznete ztracenou sílu. Pokuste se cvičit s vnitřní důvěrou a otevřenou myslí.

Kouzlo lekce je v tom, že každý provádí stejné ásany (pozice) – i když na jiné úrovni dle svých možností – ale zároveň všichni získávají stejné účinky.

Přínosy jógy / fyzické:

  • formuje, posiluje a protahuje celé tělo
  • pomáhá správnému držení těla a odstraňuje svalové disbalance
  • zlepšuje srdeční a dechovou činnost
  • detoxikuje organismus
  • harmonizuje imunitní a endokrinní systém
  • zmírňuje civilizační choroby
  • podporuje činnost lymfatického systému
  • podporuje funkci vnitřních orgánů
  • upravuje chuť k jídlu a zvyšuje vitalitu

Přínosy jógy / psychické:

  • redukuje napětí a stres
  • pročišťuje a posiluje mysl
  • koncentruje energii v těle
  • pomáhá bojovat s návyky (kouření)
  • pomáhá proti nespavosti a depresím
  • pomáhá při menopauze

POWER JÓGA

Pravidelně cvičíte a toužíte po zpevněném těle, vytvarované postavě a správném držení těla? Máte rádi dynamičtější cvičení a při lekcích si dát “do těla“ a zároveň cvičit pro své zdraví a vitalitu? Právě pro vás jsou lekce power jógy. Součástí jsou náročnější ásany, rozvinutější sekvence a využívá se dech udžají.

Kdy můžete lekce navštívit: pondělí 18,45 – 19,45 / 20,00 – 21,00

VINYASA JÓGA

Pokud Vás baví fyzicky náročnější cvičení a s jógou máte zkušenosti, můžete vyzkoušet tuto dynamickou formu jógy. Ásany se pravidelně opakují a jsou prokládány vinyasami (krátkými sestavami). V pomalejším tempu dochází k propojení pozic s dechem udždžají, který zahřívá tělo, aby docházelo k očištění organizmu. Výsledkem vinyasa jógy je nejenom pružné a silné tělo, ale překonáním fyzického nepohodlí budete odměněni klidnou a vyrovnanou myslí.

Kdy můžete lekci navštívit: úterý 20,00 – 21,00

JEMNÁ JÓGA

Máte rádi jemné formy cvičení nebo byste chtěli do svého aktivního způsobu života zařadit kompenzační cvičení? Jemná jóga uspokojí vaše potřeby. Na lekcích si v pomalém tempu protáhnete a uvolníte svaly a rozhýbáte páteř ve spinálních cvicích. Posílíte si centrum těla – hluboký stabilizační systém (svaly pánevního dna a svalů břicha) a zároveň odstraníte únavu z vašeho těla. Lekce jsou zaměřené na důkladné nenásilné procvičení některých ásan, protažení, relaxaci.

Vhodná i pro těhulky!

Kdy můžete lekce navštívit: pondělí 9,15 – 10,15 // sobota 9,00 – 10,00

HATHA JÓGA

Máte problémy se správným dýcháním a jste často ve stresu a napětí? Nejste trénovaní, a přesto byste chtěli pružné a pevné tělo? Přijďte na lekce hatha jógy. Hatha jóga se zaměřuje na plynutí dechu v základních ásanách s delší vydrží. Lekce obsahuji dechová cvičení a meditace, které vám pomohou zklidnit a zkoncentrovat mysl. Součástí jsou i cviky po zdravá záda, ke kterým nepotřebujete velkou sílu ani ohebnost.

Vhodná i pro těhulky!

Kdy můžete lekci navštívit: úterý 18,45 – 19,45

JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Chcete si protáhnout a uvolnit svaly zad? Toužíte po zpevněném centru těla, které vám také pomůže od bolesti zad? Při lekcích se zaměříme na zlepšení držení těla, zpevníme si hluboký stabilizační systém a břišní svaly a protáhneme si páteř pomocí spinálních cviků.

Kdy můžete lekce navštívit: středa 17,30 – 18,30

POWER JÓGA CORE & SLIM

Lekce jsou zaměřené na pozice z power jógy, které intenzivně pracují se středem těla, posilují svaly celého těla – hlavně v oblasti břicha a podílí se na formování těla s hubnoucím efektem. :-) Budeme se soustředit na náš největší zdroj síly a energie – centrum (břicho), aktivujeme hluboký stabilizační systém a vytvarujeme si tělo. V dynamickém a zároveň klidném pohybu zažijeme sílu jógy, která dává …

Kdy můžete lekci navštívit: středa 18,45 – 19,45

 JÓGA PRO ZAČÁTEČNÍKY

Chtěli byste zkusit dynamickou power jógu, ale nemáte zkušenosti? Tato lekce je právě pro vás. Využívá pozdravů slunci, o kterých jsou včleňovány dynamické pozice a základní varianty bojovníků. Součástí lekce je trénink plného jógového dechu se zapojením tělních zámků – bandh.

Vhodná i pro těhulky!

Kdy můžete lekci navštívit:  středa 8,00 – 9,00

CHALLENGE JÓGA

Můžete se těšit na lekci, při které budete postupně odkrývat neuvěřitelné schopnosti vlastního těla a objevíte pravou sílu vůle. Lekce je pro všechny, kteří si chtějí zamakat. ;) Je to pro každého výzva, ale taková, která se dá zvládnout. Pořádně se zapotíte a rozhýbete ztuhlé tělo.

Kdy můžete lekci navštívit: čtvrtek 8,00 – 9,00

JIN JÓGA

Ticho, klid a respekt k vlastním potřebám těla – o tom je jin jóga. Těšte se na pomalé, ale intenzivní prožití jednotlivých ásan.

Vhodná i pro těhulky!

Kdy můžete lekci navštívit:  čtvrtek 17,30 – 18,30

ČCHI KUNG

Čchi kung (Qigong) je práce s energií. Doslovný význam termínu „mistrovství práce s čchi“. Existují snad tisíce různých cvičení, které mají stejné kořeny v taoistických principech staré Číny. Teorii jinu a jangu a teorii pěti prvků (dřevo, oheň, země, kov a voda).  Hlavním cílem cvičení je dosažení a udržování tělesné a duševní harmonie. Hlavním principem čchi kungu je využití mysli a fyzických pohybů k zaměření a vedení naší čchi správnou cestou. Pohyby jsou přirozené instinktivní pohyby zvířat či lidí (lidí v emocích – smíchu, smutku…). Laicky řečeno jde o to dostat mysl pod kontrolu, naučit se s ní pracovat a ovládat ji. Dokázat se co nejvíce uvolnit a přitom zůstat bdělý. Dostat se do prostor našeho těla, které nejsou evidentní ani hmatatelné a přesto existující. A pak naučit se správně vést, čerpat a směřovat energií. Ve chvíli, kdy s energií pracujeme, jde o velmi silná cvičení, proto spěch ani rychlost a chtění nejsou naši dobří spojenci. Budeme cvičit pomalu a bez velkých očekávání. :-)

Kdy můžete lekci navštívit:  úterý 17,30 – 18,30

Čchi kung ORGÁNOVÁ SESTAVA

Orgánová sestava patří mezi čchi kungová cvičení se specializací na vnitřní orgány. Pomocí vizualizace, dechu, pohybu a zvuku se propojíme s jednotlivými orgány. Připomeneme si tak jejich existenci a přivedeme k nim naší pozornost. Budeme se postupně seznamovat s jednotlivými postoji, pohyby, zvuky a s teorii orgánů z pohledu tradiční čínské medicíny.

Kdy můžete lekci navštívit:  1x za měsíc dle rozvrhu v pátek 17,30 – 18,30

MEDITACE

Meditace je pro mě hlavním pilířem všeho. Meditaci vnímám jako trénink mysli, trénink bdělé pozornosti. Kam jde mysl, tam jde i naše energie, a to kam jdou, určuje náš život. Můžeme klidně ležet na nejkrásnější pláži na Kostarice, ale pokud myslí budeme vězet doma v nedokončených projektech, efekt pláže a moře sklouže po povrchu. Mysl a energie dokáží dost dobře fungovat bez nás tak si klidně půjdou, kam chtějí, ať už si to uvědomujeme nebo nikoliv. Důležité je, že máme tu možnost to ovlivnit. A tak první je si to uvědomit. Být bdělý. A pak když už si to uvědomíme tak umět s tím pracovat. Stát se tvořitelem. A to je krása a nekonečný vesmír možností našeho života.
Není to o tom, že všechno bude pořád krásný a pohodový a prozářený sluncem, ale o tom že vidíme jaké to je a máme svobodu vybrat si, jaký k tomu zaujmeme postoj či jak se v tom budeme cítit.
Pojďte společně na nekonečné dobrodružství mysli.

Kdy můžete lekci navštívit: 1x za měsíc dle rozvrhu v pátek 18,45 – 19,45

PILATES

Pilates je cvičení pro každého, kde se vytvarujete postavu, posílíte a protáhnete svaly celého těla. Cvičení pilates vám pomůže i s propojením těla i mysli. Z tohoto cvičení si neodnesete mohutné bicepsy, ani nebudete přehnaně vyčerpaní po hodině. Hlavním smyslem je posílení středu těla, posílení vnitřního svalstva pomocí váhy svého vlastního těla, ale také zrehabilitovat se po úraze nebo zlepšit Vaši kondičku. Samotné cvičení zlepšuje pohybový aparát a zdokonalení postoje našeho těla. Další přidanou hodnotou pilates efektivní posílení břišního a zádového svalstva, aktivace hlubokých svalů a posílení nervového systému, který probíhá páteří a svaly pánevního dna. Pro cvičení pilates je charakteristické řízené dýchání, které zintenzivňuje každý prováděný cvik. Nemusíte se obávat, cvičení pilates je vhodné jak pro ženy, tak ale i o pro může, kde cviky jsou upraveny dle zdravotních dispozic každého jedince.

Kdy můžete lekce navštívit: čtvrtek 20,00 – 21,00

DYNAMICKÝ PILATES

Dynamický pilates je další úrovní cvičení pilates, kde se zaměřujeme i na srdečné-cévní element, ale vždy je pro nás prioritou střed těla a posílení hlubokých svalů. V určité části hodiny se cviky provádějí intenzivněji při zvýšené tepové frekvenci, díky které které pak začínáme více spalovat, a pomáhá nám tak i při hubnutí. I při cvičení pozic pilates v dynamickém provedení je stále kladen důraz na správné dýchání, které samo o sobě je už posilováním. Dynamický pilates je vhodný pro pokročilé, ale ani začátečník se tu neztratí, ale je třeba znát již pravidla cvičení pilates a umět správně dýchat.

Kdy můžete lekce navštívit: čtvrtek 18,45 – 19,45

RANNÍ PILATES

Pro ty z vás, kteří nestíhají odpolední či večerní lekce je tu lekce ranního pilates. V čem je tato lekce odlišná od ostatních? Protáhneme a probudíme naše tělo hned po ránu a pomůžeme mu tak k lepšímu startu do dalšího dne. Další nespornou výhodou je, že nastartujeme náš metabolismus, který tak během dne bude lépe pracovat. Právě z důvodu nastartování našeho metabolismu jsou i pozice v pilates mírně upraveny a upřednostněny to nejvhodnější.

Kdy můžete lekce navštívit: pátek 6,45 – 7,45

 PILATES PRO ZAČÁTEČNÍKY A STŘEDNĚ POKROČILÉ

Nikdy jste necvičili ale moc rádi byste to vyzkoušeli? Nebo se jen po dlouhé době bojíte začít rovnou cvičením na klasické hodině? Tak přesně pro Vás je tu hodina pilates pro začátečníky. Hlavním cílem je především naučit se správně dýchat, protože v pilates je dýchání úplně jiné než jste v běžném životě, a je třeba ho trénovat. Dále se postupně naučíte provádět všechny základní pozice v pilates od nejjednodušších úrovní až po složitější. Největší přidanou hodnotou této hodiny ale bude dobrý pocit z toho, že jste se rozhodli postupnými krůčky začít své tělo opečovávat. Přijďte rozhýbat páteř, posílit svaly celého těla, naučit se správně dýchat a především najít svůj střed těla. Přijďte rozhýbat páteř, posílit svaly celého těla, naučit se správně dýchat a především najít svůj střed těla.

Vhodná i pro těhulky!

Kdy můžete lekce navštívit: neděle 17,30 – 18,30

CORE TRÉNINK

Lekce začíná krátkým zahřátím a poté pokračuje posilováním, které je zaměřeno na hluboký stabilizační systém, břišní a zádové svaly. Na konci lekce je zařazeno protažení a uvolnění celého těla. Během lekce budeme využívat pilates circles („kruhy“), therabands (široké gumy), válce a overbally.

Kdy můžete lekce navštívit: neděle 18,45 – 19,45

 

SOUKROMÉ LEKCE

  • Nevyhovují vám skupinové lekce nebo časy, ve kterých se konají, a přesto byste rádi cvičili?
  • Chcete, aby vám lekce byla přizpůsobena přesně na míru?
  • Chcete, aby čas, který platíte, byl věnován pouze vás?
  • Nemáte potřebu se předvádět před ostatními nebo se stydíte?
  • Chcete se nejdříve naučit správně pozice, než si půjdete zacvičit se skupinou?

Právě vám nabízíme soukromé lekce:

  • Každou lekci vám přizpůsobíme na míru podle vašich potřeb a cílů, kterých chcete dosáhnout – vždy s ohledem na váš zdravotní stav, vaši momentální kondici a náladu.
  • Lekce je maximálně individuální – je to jen vaše hodina a můžete se zeptat na cokoli.
  • Nemusíte se obávat nepříjemných situací, které můžete mezi ostatními zažívat.
  • Zároveň dosáhneme mnohem rychlejšího pokroku – za dobu až o polovinu kratší!

Pokud máte zájem si vyzkoušet jakoukoli veřejnou lekci v našem studiu, neváhejte a rezervujte si své místo přes rezervační systém.

Pokud máte zájem o soukromou lekci, zavolejte na 777 345 782 či pošlete email.