Aktuality

Poznejte .. vyzkoušejte .. přijďte!

Chtěli bychom s Vámi oslavit už druhý krásný rok společného setkávání, cvičení, i sdílení.

StudioEli_joga_pilates_yoga

Připravili jsme pro Vás Víkend otevřených dveří, kdy si budete moci *vyzkoušet* lekce, které Vám v rozvrhu studia nabízíme.

A nově jsme pro vás rozšířili i nabídku o výživové poradenství. Více o měření naleznete pod rozvrhem v tomto článku.

První ročník jste si náramně užili, o vyzkoušení lekcí jste měli veliký zájem a tak věříme, že i letos využijete jedinečné nabídky, kterou vám chceme dát. A dejte si třebas víkendový maraton – i to můžete. 😉

*Vyzkoušet* pro Vás znamená:

  • rezervujete si konkrétní lekci měření v rámci výživového poradenství přes REZERVAČNÍ SYSTÉM
  • peníze nebo permanentku si necháte doma
  • přijdete na danou hodinu/měření do studia
  • zacvičíte si/*změříte se :-)

Sobota 2. 9. 2016 s VÝŽIVOVÝM PORADENSTVÍM a PILATES

8:00 – 9:40 výživové poradenství – měření – jednotlivé časy v rozvrhu  Simča
10:00 – 10:45 pilates pro  začátečníky a středně pokročilé  Katka J.
11:00 – 11:45 core trénink  Katka J.
13:00 – 13:45 pilates pro začátečníky  Dita
14:00 – 14:45 pilates  Dita
 15:00 – 15:45 dynamický pilates  Dita

Neděle 3. 9. 2016 s JÓGOU

8:00 – 8:45 ranní jóga Zuzka
9:00 – 9:45 challenge jóga Katka K.
10:00 – 10:45 power jóga Eli
11:00 – 11:45 power jóga core & slim Eli
13:00 – 13:45 jóga pro zdravá záda Eli
14:00 – 14:45 hatha jóga Eli
15:00 – 15:45 jóga pro začátečníky Zuzka
16:00 – 16:45 jemná jóga Zuzka
17:00 – 17:45 jin jóga Katka K.
18:00 – 18:45 meditace Katka K.

NABÍDKA MĚŘENÍ v rámci výživového poradenství Simony

Přijďte zjistit, jak jste na tom. :-)

V rámci víkendu otevřených dveří ve Studiu Eli jsem si pro Vás připravila „volné“ měření na diagnostické váze Tanita BC 601. Přijďte zjistit, jak jste na tom z z hlediska tělesného složení Vašeho těla.

Jaké hodnoty měřením zjistíte?

  • Tělesnou hmotnost, BMI – index tělesné hmotnosti, používá se jako indikátor podváhy, normální tělesné hmotnosti, nadváhy nebo obezity
  • Složení těla: množství svalové hmoty, kosterní svalové hmoty, tuků a vody
  • Denní příjem kalorií – odhad kolik kalorií můžete spotřebovat příštích 24 hodin pro udržení aktuální tělesné hmotnosti
  • Viscerální tuk – rizikový tuk uložený v oblasti břišní dutiny
  • Metabolický věk – odvíjí se od Vašeho bazálního metabolismu, který můžete zvýšit navýšením svalové hmoty a snížením tělesného tuku
  • Rozložení tuků a svalů na celém těle pomocí bioimpedanční a segmentální analýzy (poukazuje na zastoupení svalů a tuku na horních a dolních končetinách)
  • Doporučené hodnoty – pro vlastní porovnání s aktuálním stavem jsou Vám k dispozici grafy s doporučenými hodnotami.
  • A další hodnoty jako je hmotnost kostí nebo tělesný protein

Výsledky z měření Vám ráda krátce vysvětlím a věřím, že pro Vás budou pozitivní motivaci začít nebo pokračovat v dodržování zdravého životního stylu.

simona_MC-180_studioelisimona_MC-180_studioeli

Jak se na měření připravit?

  • Měření se provádí na boso, lepší je odložit si také prstýnky, náramky a hodinky.
  • Přijďte na měření na lačno nebo alespoň hodinku po lehčím jídle (nedoporučuje se měření těsně po jídle)
  • Zacvičte si až po měření (měření v krátké době po cvičení může zkreslit výsledky)
  • Měření není vhodné provádět po sprchování nebo saunování.
  • Pokud máte zrovna menstruaci, nebo těsně po ní, doporučuji naplánovat jiný termín pro měření.

*Měření se neprovádí u lidí s kardiostimulátorem nebo těhotných žen.

Vzhledem k omezenému počtu míst, si na každou lekci i měření (výživové poradenství) rezervujte místo. Pokud si místo rezervujete a zjistíte, že se nemůžete dostavit, prosíme, proveďte zrušení rezervace, abychom mohli Vaše místo nabídnout dalším zájemcům. :-) 

Přečtěte si, prosím, informace k rezervacím – jak rezervaci uděláte nebo zrušíte.

Těšíme se na Vás ♥ Eli, Dita, Katka J., Katka K., Simona, Zuzka

Zpět na výpis